Politica de Retur
POLITICA DE RETUR MONDA
Pentru a răsplăti loialitatea clienților nostri, deopotrivă satisfacția clienților noștri fiind deosebit de importantă pentru noi, oferim serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.
Ne rezervăm însă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.
Produsele cumparate și ridicate direct de la punctele noastre de lucru nu sunt considerate a fi achizitionate la distanta și nu se supun dispozițiilor OUG nr. 34/2014.
CONDIȚII DE RETUR
- TERMEN DE SOLICITARE RETUR – Produsele comercializate în magazinele MONDA pot fi returnate într-o perioadă de maxim 7 de zile calendaristice de la momentul achiziţionării acestora. NU intră în categoria produselor care pot fi returnate produsele care au fost achiziționate la promoție, în ultima săptămână de vânzare a colecției, respectiv în a patra săptămână de vânzare a colecției.
Această excepție se impune întrucât, colecțiile Monda se schimba la 4 saptamani, ultima săptămână fiind perioada când produsele din colecție se vând la prețuri promoționale. Dupa 4 saptamani se schimbă colectia de haine si încaltaminte cu una noua, tocmai de aceea nu se mai poate face returul produselor dintr-o colecție, ce se achizitioneaza la promoție în ultima saptămână, cu produse dintr-o altă colecție.
- LOCAȚIA – produselor pot fi returnate EXCLUSIV în locația magazinului MONDA de unde au fost achiziționate.
- DOCUMENTE NECESARE:
Pentru inițierea returului este necesară prezentarea următoarelor documente:
- cerere retur produs – formulat tipizat,
- bonul fiscal – în original,
- factură fiscală (dacă este cazul) – în original,
- eticheta produsului,
- instrucțiunile de utilizare,
- copie act de identitate client,
- declarație de consimțămând privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
MENȚIUNI IMPORTANTE PRIVIND STAREA PRODUSELOR CE POT FACE OBIECTUL RETURULUI:
- nu au fost folosite,
- sunt în aceeași stare în care au fost achiziționate din magazine, respectiv (fără ca enumerarea să fie limitativă): nu prezintă urme de deteriorare, utilizare, nu au suferit intervenții fizice/chimice, prezintă toate accesoriile etc.
- dacă produsul a fost cumpărat însoțit de anumite cadouri în urma unor campanii organizate de vânzător, se vor returna inclusiv cadourile.
PRODUSE PE CARE NU LE ACCEPTĂM LA RETUR
Nu acceptăm returul următoarelor produse:
- produse de folosință intimă, cum ar fi, fără ca enumerarea să fie limitativă: lenjerie intimă, șosete, costume de baie, lenjerie pentru copii etc.
- produsele care prezintă urme de folosire, murdare, rupte etc.
- produse asupra cărora au fost efectuate intervenții,
- produse achiziționate la promoție, în ultima săptămână (a patra) de vânzare a colecției,
- produsele cărora le lipsesc accesoriile.
În cazul în care nu există neconformități, iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații nostri vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria și nr. CI, cont bancar, după caz.
Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care nu dorești să furnizezi aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.
ANALIZA CERERII DE RETUR
Ne rezervăm dreptul absolut de a verifica si decide acceptarea sau nu a returului solicitat, de îndată ce cererea de retur a fost înregistrată în magazinele noastre.
În limita stocului disponibil, produsul returnat poate fi înlocuit cu un alt produs care este vândut la aceeași ofertă care era în ziua efectuării achiziției inițiale și care are aceeași valoare pe care produsul ce face obiectul returului o avea la data achiziției, conform bonului fiscal, sau o valoare mai mare decat a celui returnat, caz în care cumpărătorul va achita diferența de preț.
Bunul ce face obiectul returului poate fi returnat și în schimbul restituirii prețului achitat pentru achiziționarea acestuia, situație în care banii se vor restitui cash – în situația în care plata pentru achiziția produsului s-a realizat cash, fie prin virament bancar în contul bancar indicat în cererea de retur, în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la solicitare.
Important, returul poate fi efectuat doar dacă produsul a fost achiziționat prin achitare cash sau cu un card bancar, fiind excluse alte modalități de achitare.
Prevederile din această Politică nu limitează în niciun fel drepturile garantate clientului în temeiul OUG nr. 140/2021 privind vânzarea de produse şi garanţii asociate – pentru produsele care sunt acoperite de garanţie și neconformitatea acestora.